Monday, February 28, 2011

terimA KASIH!!

yaaaa...

terima kasih!!!

baru bace blog my classmate..

dy ckp psl sume budak dlm kelas..

ni part saya!!

yang ni perempuan kelas kami. betul2 perempuan melayu kalau ada yang nak buat bini atau menantu..NURUL ASIQIN.aku ada tanya budak laki kelas aku, sape yang betul2 perempuan dalam kelas kita nih, dan dorang cakap kau qin..ye laa..memang dia cantik, sopan santun, pandai masak..hehe..memang menantu pilihan dan isteri idaman lah!


hahhaha..


hehehe..


hihi..


huhu...


teringin nak taw sape yang ckp tu sbb diorg x kenal aku lg kot..heee..


xpe2..saya terima je..anyway terima kasih pqa moolan..


senyum sepanjang ari..tambah2 lagi mimpi dia mlm td..n ade lagi satu KEBETULAN!!


haha..excited melebih padahal bende kecik je..huehue

3 comments:

  1. alhamdulillah, kak eqin one perfect package! ;)

    ReplyDelete
  2. alaaa eqin! tak cite lagiiiiii pasal kau nak cite tu. nak tahu. hehehe

    ReplyDelete
  3. hanan:hehe..xdelaa..mane ade perfect..heeee =D

    nadia:haha..nnt aku cite okayy..

    ReplyDelete