Friday, February 11, 2011

saya sayang dia

haa...haha..bkan pakwe ye..

name dy mohammad adam najmi bin noor kimi..

dy baru 9 tahun..hahah..gile kalau jd pakwe..

dy sbnarnye anak jiran..

knal najmi dr umur 8 bulan smpaila umur dy 9 tahun..manela x sayang..penah mengasuh dy,g jln2 pon bwk dy..da mcm adek..mmg da anggap adek pon..

kalau balik s alam slalu rindu dy..

dy pandai amek hati..dy ckp k eqin cantik mcm anak patung..awwww..terharu wlaupon taw tu x betul..haha

tgkla kemesraan kami..sayang dy sgt2..sume cite psl awek dy aku taw..haaa..haha..dy ramai peminat kat sekolah..mane x nye..dy hensem..ni dia...

tgk najmi je..jgn tgk aku..hudus..hahah

walaupon dy ramai peminat,bahu aku jgak dy pilih..hahah

hensem kan..hahah..br 9 tahun..x sabar nak tggu dy besar..=)

bergurau senda dlm ktm

kasih seorang kakak..awww..hahah

hiraukan aku..tgk..dy g zoo letih..den jd tilam bantal dy...



sayang najmi..=)

2 comments: