Monday, February 14, 2011

kawan baik

hmm..kawan baik adelah teman yang sentiasa ade disisi kite samada waktu senang atau susah..

dy adelah orgg yang ade je bende kite nak ckp..walaupon setiap hari jumpe..

aku rase dlm hidup ni aku ade sorang je kawan baik..kesian kan..namo dio mek izzatul farhanim..

rase nak tulis psl kawan baik ni sbb..

ade orang ckp aku da berubah..

aku da laen..

anda belum kenal saya,jgn ckp saya da berubah...

kalau anda betul2 nak taw siapa saya sbnrnye,perangai saya mcm mane..silalah tanye bestfriend saya ni..x pon susah sgt tanya mak aku..

aku da berkawan ngn zatul lebih dr 5 tahun kot..kot la..x igt sbb kitorg x penah ukur talian persahabatan kitorg ni..time aku tgh type ni dy tgh tido..hhahah

byk kenangan kitorg bersama..

dl time sekolah..kat buku nota kitorg ade je gosip..kitorgx ckp..kitorg tulis2..

cikgu n member yang laen pon pelik..

kitorg x sama kelas pon tp rapat gile..

tp same kelas time f2 ngn f3.

tp mule rapat f3..

bykle cite dy..

aku rase antara kitorg xde rahsia kot..

sape yang dy suke.dy x suke..sume aku taw..

time dy kecewa dy slalu ngadu kat aku..xpe darl..boley ngadu lg..telinga aku mampu lg..hehe

kdg2 aku kecewa ke ape aku ngadu kat dy..tp dy yang nangis..hahha..aku rileks je..

penah taw..mase f4 kot kat kantin..aku panggil dy dlm hati..

tibe dy menyahut.."kau panggil aku eh?"

hahah..bia betul minah ni..

setiap kali birthday aku mesti dy bg hadiah..dy buat sendiri..itu lg berharga..dy paksa adek2 dy buat sekali..hahah

terharu..T_T

thanx la darl..nak ckp psl kau byk sgt..penat type..br balik kelas..hehe..nway..thanx sgt2..kau taw aku ni pemalu (pemalu ke?) x reti nak luahkan ngn kata2..jd aku luahkan kat blog..canggeh sikit kan..hahha..

hrp2 kite berkwn smpai bile2 n hbngn ni bukan setakat kwn je..=)

1 comment:

  1. aku baca balik semua enti ko dlm blog ni.
    aku sgt terharu. aku rindu masa kita selalu ada utk each other :'(

    ReplyDelete