Saturday, February 26, 2011

bukan hipokrit

baru lepas call zatul..

meluahkan perasaan jap kat dy..muahaha

okayy2..balik kpd entry..saya bukan hipokrit..

ni berkaitan ngn gmbar profile pic kat fb..

gambar saya pkai tudung labuh..

ramai kawan2 tanye..itu ke penampilan trbaru?

sbnrnye itu penampilan  lama..sejak dr form 1..

saya ambil keputusan utk x pkai tudung labuh lg adelah sbb..

dr pemerhatian saya,org yang bertudung labuh ni,orang sukar utk mendekati..

mcm mane kite nak berdakwah kalau orang takut nak dekat ngn kite..

aku bukannya pendakwah pon,cume kalau rase boleh bg nasihat,aku akan bagi..

lagi satu,Tuhan x ukur cara pemakaian (kecuali yang x ikut cara pemakaian syariatt islam) hambaNya..yang pentingg dalaman seseorang insan tu...

dlm hati ni,rindu nak pkai tdg labuh..insyaAllah suatu hari nnt..=)

ape2pon..lillahitaala..=)

No comments:

Post a Comment