Tuesday, February 8, 2011

saya

kali ni lembut ckit..hehe

jangan judge saya dari segi pemakaian, percakapan atau ape2 je..

kenali saya,berkawan dengan saya barulah anda boleh menilai..

hehehe..tu mukadimah je..

xtaw nak tulis ape..resepi ade tapi x sempat nak buat..busyy sgt2..

mnggu dpanla mnggu paling busy dlm hidup..

rabbi yassir walatuassir waatmim bilkhair..

semoga Allah permudahkan urusan..

sbnarnye nak ckp ni haa..

saya x cari boyfriend,saya mencari seorg suami..hehe..teettttt..

muda lagi kan..tp xpe..kite pkir jauh ckit..haha

tapi..kite jgn sibuk cari suami yang soleh sedangkan kite x solehah..

jadi persiapkan diri..dekatkan diri dgn Allah..

mengadulah pada Dia..

jika kite yakin dengan Dia,i'Allah Dia makbulkan doa kite..btull..x tipu..

segalanya kite kene minx kat Dia,sbb Dia lah Tuhan yang Maha Kuasa yang menentukan segalanya...

carilah cinta Illahi dulu sblm mencari cinta manusia..=)

sungguh,bile kite bercinta dgn Tuhan,terasa kemanisan tu..sungguh..x tipu!!!

igt Tuhan sentiasa ade disisi dan Dia sentiasa mendengar..

jadi ringan2kanlah mulut utk berdoa..

saya bukan pendakwah atau alim ulama utk berckp psl ni..

hanya berkongsi pengalaman..

maaf jika ade tersalah bahasa dan tersilap kata..

sekian kuliah dhuha..=)

3 comments:

  1. wahhh. sejak bila ekin bertukar ni ? haha :)

    ReplyDelete
  2. alyaa:haha..sory to say tp ini mmg aku..=)..aku x berubah..ini memang aku..

    hanan:thanks..xde button like plak kat sini..

    ReplyDelete