Thursday, August 4, 2011

masa depan

aku rasa takde apa yang harus aku pkirkan sekarang melainkan meletakkan masa depan aku dalam keadaan stabil.dah stabil baru aku pikir yang laen laen.buat masa ni aku rasa situasi aku terumbang ambing,memang insyaAllah after graduate aku dapat keje,tapi aku taknaklah selamanya lamanya jadi nurse.takkan sampai pencen pakai uniform kan.time tu perut da buncitla apala,da tak cantik.dalam carta hidup aku sekarang aku kejar masa depan tapi tak lupa juga bekalan untuk akhirat.mana taw umur tak panjang.siapa taw kan.aku harap sangat peluang akan datang dan masih ada untuk aku supaya aku boleh jadi manusia yang lebih berguna.tak semestinya kita gagal dalam pelajaran kita gagal dalam kehidupan.tapi kes aku sekarang gagal dalam pelajaran ke eh?xpela,benda da lepas usah dipikirkan..buat jadi tauladan je.pandang depan terus kedepan,sesekali kene pandang ke bawah.aku nak jadikan entri ni sebagai janji aku.soryla,lately entri aku psl ni je,tapi ini je yang aku pikir buat masa sekarang.

3 comments:

  1. you are Not a failure. Note that.
    YOU are A FIGHTER!
    Keep fighting with me until both of us get our degree and master in our hands.Insya Allah
    and please..keep the faith
    that you are not only gonna become a nurse who helps ppl,
    you are also a great teacher
    so be a lecturer.insya Allah

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. thank you for everything darl..kau nak taw x..disebabkan muet aku rasa macam aku org bodoh yg xtaw english smpai xde confident untuk ckap atau tulis in english.aku xtaw macam mana nak pulihkan diri ni..haha..aku rasa fighter tu perkataan yang terlalu besar untuk aku..haha..tapi apa2pon aku akan fokus untuk masa depan aku.aku xkan berhenti..

    ReplyDelete