Sunday, August 21, 2011

wahahaiooo

chansung,saya dah pegi kursus kahwin..awak bila lagi??haha

haha..aku selalu berangan chansung 2 pm tu pakwe aku.haha..aku masuk rancangan we got married sama sama dengan dia.masak untuk dia(macamlah dia boley makan nasi lemak)..haha


memang takkan jadi kenyataan,tapi best taw bila berangan macam tu,tapi makruh la pulak kan..haha,sementara masih ada banyak masa untuk berangan kan..serius lepas ni aku tak banyak masa..cuti sem pon seminngu je,tu tak masuk lagi nak p praktikal kat hospital..

oohh chansung,sila datang melamar saya,tapi awak mesti peluk islam dulu,biar ngaji Al-Quran pandai pandai..nanti awak lagi nampak hensem..

jom main squasy dengan saya..hahah..

dah dah..jom baca Al-Quran..khatamkan..tinggal berapa hari je nih..hehe..

aku baru balik dari kursus kahwin..laen kali eh aku cerita,tiba tiba arini teringat kat boypren pulak..chansunggg!!!..haha..izzatul baca mesti torgola golak eh..tak sangka aku minat chansung..aku tak penah bagitaw dia pon..hahah...

aku rasa entri kali ni betul betul lagha..haha

1 comment:

  1. HAHHAHAH chansung ??? hahaah
    ko boleh geng dgn nadira sbb dia pun minat chansung
    takpe skali skale lagha hahaa

    ReplyDelete