Tuesday, July 26, 2011

bercuti

jumaat lepas aku dengan family pegi bercuti..yohoooo..seronok..yela,otak tengah serabut fikir macam-macam memang tepatlah pada masanya untuk pergi bercuti.Lokasi tak jauh,Port Dickson je.Sungguh banyak yang aku fikirkan time kat PD,termasuklah masa depan aku.Aku rasa aku harus move on.Aku rasa aku tak layak untuk dia.Itu je.Tapi andainya memang jodoh aku dengan dia alhamdulillah sangat-sangat.ngehngeh.Okayy berbalik pada cuti-cuti malaysia ni,sebenarnya kami sekeluarga ingin meluangkan masa bersama sebelum salah seorang ahli keluarga kami nak berkahwin.Kira ni mungkin percutian yang terakhir sebagai keluarga asas la.Fyi,my second sis,nak bertunang bulan oktober ni insyaAllah,dan kakak yang first nak bertunang november ni.Lepastu,my second sis akan berkahwin maybe in the end of this year.InsyaAllah kalau tiada aral melintang.Time percutian ni jugakla kami meluangkan masa untuk membincangkan hal-hal kenduri-kendara ni.

disini aku sajikan gambar-gambar aku pegi bercuti.

tenang kan..

da lama aku tak memanjat,panjat balcony pon jadila

ala-ala tenung masa depan gitu..haha

macam majalah remaja tak?haha

No comments:

Post a Comment