Wednesday, July 13, 2011

aku luahkan segalanya

..............................

.....................................

mungkin ujian yang Allah bagi kat aku ni mengingatkan aku supaya tak sombong,tak bongkak dan tak riak dengan orang sekeliling..

mungkin ujian yang Allah bagi kat aku ni mengingatkan aku supaya untuk bersyukur dengan apa yang ada..

mungkin dengan ujian Allah ni mengingatkan aku supaya jangan memandang rendah terhadap orang lain..

mungkin dengan ujian Allah ni mengingatkan aku supaya kita tak semestinya berada diatas untuk selamanya,adakalanya kita perlu turun ke bawah...

mungkin dengan ujian Allah ni mengingatkan aku bahawa aku hanya mampu merancang Allah yang menentukan segalanya..

mungkin dengan ujian Allah ni mengingatkan aku bahawa Allah sayang aku,itu sebabnya aku dipilih untuk diuji..

mungkin dengan ujian Allah ni mengingatkan aku bahawa banyak lagi ujian hidup yang akan aku tempuhi,ini baru sedikit..

mungkin dengan ujian yang Allah bagi ni mengingatkan aku bahawa aku perlu lebih tabah untuk menempuh kehidupan ini..

mungkin dengan ujian Allah ni mengingatkan aku supaya menjadi insan yang solehah,berakhlak mulia,redha dengan keputusanNya,tabah,dan sentiasa mendekatkan diri denganNya..

terima kasih Ya Allah..aku bersyukur padaMu kerana aku telah dipilih untuk diuji..terima kasih Ya Allah..sungguh aku menyayangiMu..subhanallah =)

No comments:

Post a Comment