Wednesday, September 28, 2011

ashraf muslim

ye aku memang minat dia..bukan minat sampai tak boleh tido malam.minat pembawakan dia.

haaa..alkisah..tadi mira kakakku pergi kajang nak pegi buat kad kahwin,dia terjumpa dengan ashraf muslim sekali dengan isteri dia..

kakak aku pon cakapla kat ashraf muslim,yang aku ni peminat dia..

ashraf muslim pon kirim hadiah kat aku..haha..ala,lupa plak nak tangkap gambar.

hadiah dia,buku kecik penuh dengan asmaul husna dengan khasiatnya..sangaaaaaaaaaaaaatttt baguussss..

aku rasa hadiah mcm ni sgt bagus dan berguna..terbaikla ashraf muslim.memang respect habis.

daannn..isteri dia cute sangattt..haii..jeles jeles jeles..haha


bak kata cik zah (mak najmi aka jiran)..xpe qin,ashraf muslim dah kahwin,redha je..cik zah doakan eqin dpat boyfriend muka macam ashraf muslim...

hahha..amiiinnn..

p/s: malam ni tido nak mimpi putera idaman datang selamatkan aku lagi..hihuew..boley plak pilih pilih mimpi...

1 comment: