Thursday, June 30, 2011

............

..............

........................

...............................

....................................


......................................

dalam hati siapa yang tahu,

tak cukup dengan kata semangat,

takkan boleh tandingi apa yang aku rasa,

bila aku bercerita,orang hanya boleh menghulurkan simpati,

lebih baik aku diamkan saja,

biarlah,

hanya Allah yang mengetahui,

mungkin Dia nak bagi sesuatu yang lebih baik lagi,

membawa diri,

kerana tiada hati nak bercakap dengan sesiapa pun,

maaf kalau terasa hati,

aku redha cuma aku perlukan masa untuk terima hakikat,

yang paling membuatkan aku sedih,

apabila aku tidak mampu untuk memberi apa yang aku janjikan,

sakit hati ini tidak sama dengan sakit hati sebab putus cinta,

kalau putus cinta dengan orang boleh dicari penggantinya,

kalau putus cinta dengan diri sendiri?

janganlah anda tanya diri sendiri,

sebab anda sendiri tak tahu jawapannya,

kerana bukan anda yang mengalami situasi ini,

Ya Allah,permudahkanlah urusanku,redhakanlah hatiku dengan ketentuanMu,janganlah Kau uji aku lagi,aku bukan hambaMu yang kuat yang boleh melalui semua ini.amin ya rabb

No comments:

Post a Comment