Thursday, January 27, 2011

x taw nak ckp ape

byk sgt bende nak ckp sebenarnya..

first sekali..cmne mau tukar layout??boringla layoutt ni..grrr

haaaa...

nak cite pengalaman aku kat bilik la..

selalu ade kat bilik pkul 4 lbih cmtu except ari khamis..kelas abis pkul 6..

bile balik tu..trus mandi..sbb kalau x mandi nnt lg malas..

makan,solat..lpas tu balikla roomate2 aku yang laen..

zatul,deja ngn fieqa...

hmm..dulu aku ade la teman bersembang..

skrg ade jgak..cume kurang masa je..

spt biasa..tmpat aku xde kat laen melainkan atas katil yang empuk ni..

deja akan bergayut..

zatul akan bermsg ngn ehem2 dia..

fieqa akan maen game..

aku??

ternganga tgk diorg..

aku nak ckp ngn sape??

teponla mama kjap..

tu pon kdg2 mama bz..

hmm..

hmm..

hmmm..

mengeluh lg..

cmne eh nak ckp..

perasaan ni x dpt nak diekspreskan dgn kata2..

hanya kesabaran je yang dpt penuhkan hati ni..

sunyii..

itu je

kdg2 ade problem,xde tempat nak mengadu..

xkan nak ngadu kat mama..mama da byk problem..kesian..

kwn2??

diorang ade komitmen diorg sndr..

jd..

Allah Tuhan yang Maha Penyayang je la tempat utk aku mengadu..

aku xkan berhenti berdoa..

hrp sgt Tuhan makbulkan doa ni..

x penah dlm hidup aku,nak sesuatu mcm ni..

first..degree in law..

second..teettttttttttttt...

itu je..

2 tu je..

tp serius..gelombang dlm hati ni..haih..kalah tsunami..

cmne eh nak explain...mmg x ley nak explain ngn kata2..

hrp2 ade yg memahami..=)

4 comments:

  1. sabar ye, eqin. aku sentiasa ada untuk mendengar semua masalah kau kalau kau nak cerita :) tk payah nak malu2 dgn aku.

    ReplyDelete
  2. haa nadia..aku taw..kau slalu dgr mslh aku..thank you nadia..

    ReplyDelete